Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag kan ändra så det står By Punkapan, jag kan också ändra så rubrikerna blir i skrivstil. Men snöflinger vill jag inte göra för då måste jag ändra hela designen :/ <3 Så det kan jag nog inte fixa... Tkeh, jag kan inte ändra hela designen hela tiden, det går liksom inte :/ Du har knappt haft den i en månad, inte för att vara taskig :) Så jag ändrar till skrivstil i rubrikerna och ändrar så det står by Punkapan. Och med rödbakgrund vet jag inte var jag ska göra det... Ska det vara bakom inläggen också? <3 (Ska försöka fixa det) Men sen vill jag inte göra om den på ett tag sen ^^ <3 Kram

2009-12-10 @ 19:49:28
URL: http://punkapan.blogg.se/



Ditt namn:

Remember me?
Din mailadress: (Bara jag kan se den)

Din bloggs namn:

Skriv vad du vill!:

Trackback
RSS 2.0